Art Festival- March 2024

Dear Parents,

We are delighted to share with you photos from the annual Arts Festival.  It is with pleasure that we extend our warmest congratulations to all our students, teachers, and staff members for their outstanding achievements and contributions.

The Arts Festival was a wonderful celebration of creativity and talent, showcasing the talent of our students in both the Visual Arts and Performing Arts disciplines. From amazing visual displays to wonderful stage performances, in our amazing new theatre, our school was transformed into a dynamic showcase of artistic expression.

We are very proud of the dedication and hard work demonstrated by our students, as well as the guidance and support provided by our teachers. Their collaborative efforts have truly made this year’s Arts Festival a memorable and inspiring event for all.

We extend our heartfelt gratitude to all parnents for your support and encouragement. Thank you for arranging the amazing costumes. Thank you also to the PTA for their wonderful support with food on the day of the performances.

Click this link for many more photos of the festival 

Dengan Hormat,

Kami dengan senang hati ingin berbagi dengan Anda foto-foto dari Festival Seni tahunan. Dengan sukacita dan kebanggaan yang besar, kami mengucapkan selamat kepada semua siswa, guru, dan staf kami atas prestasi dan kontribusi luar biasa mereka.

Festival Seni merupakan perayaan sejati tentang kreativitas dan bakat, memamerkan kemampuan luar biasa siswa-siswa kami dalam disiplin Seni Rupa dan Seni Pertunjukan. Dari tampilan visual yang memukau hingga penampilan yang memikat, di teater baru yang luar biasa, sekolah kami berubah menjadi pameran dinamis dari ekspresi artistik.

Kami sangat bangga atas dedikasi dan kerja keras yang ditunjukkan oleh para siswa kami, serta bimbingan dan dukungan yang diberikan oleh para guru kami. Upaya kolaboratif mereka benar-benar telah membuat Festival Seni tahun ini menjadi acara yang tak terlupakan dan menginspirasi bagi semua.

Sebagai orang tua, dukungan dan dorongan Anda memainkan peran penting dalam menumbuhkan bakat artistik anak-anak kami. Kami menyampaikan terima kasih yang tulus kepada Anda atas dukungan dan dorongan Anda. Terima kasih atas penyediaan kostum-kostum yang luar biasa. Terima kasih juga kepada PTA atas dukungan luar biasa mereka dengan makanan pada hari pertunjukan.

Klik tautan ini untuk melihat lebih banyak foto dari festival ini.

Photos credit: Amman Communications Department